pátek 21. prosince 2012

     Za sedmero horami a devatero řekami žila byla jedna dívka. Ta dívka se jednoho chladného zimního dne rozhodla změnit svůj život a žít své sny. Už ji nebavilo být tou šedou myškou, všem vyhovět a pomoci, nebavilo ji být milá. Rozhodla se začít si pořádně užívat a aby mohla sama sledovat své pokroky a užila si i trochu zábavy, založila si blog... TADÁÁÁ tak a tady je!
       Jelikož tahle dívka, budeme jí říkat třeba "Odette" ( je to dost podivné jméno, hmm, no nic...), moc dobře věděla kolik blogů je a jak špatně se shánějí čtenáři, rozhodla se, že jako všeho úplně prví věc uspořádá giveaway. Jistě všichni víte o co tady kráčí... Tak přejdu rovnou k věci. Samozřejmě že vám hned neprozradím, co jeden šťastlivec vyhraje, jisté však je, že ho to zaručeně potěší. Tadyhle máte pravidla: 1. Musíte být pravidelným čtenářem tohoto blogu. 2. Napište sem komentář jako odpověď na otázku-Jaká je vaše ze všeho nejoblíbenější vánoční pohádka a proč? (no,jsou Vánoce a tak vůbec...)3.Na tři krále vyhlásím šťastného vítěze ve článku a ten dotyčný mi napíše na můj e-mail svou adresu. ( POZOR pokud ne, vyhlásím dalšího, takže si musíte hlídat mé příspěvky!)
      Pokud tedy dnes neskončí svět, 1 z vás se bude radovat z opožděného vánočního dárečku.


46 komentářů:

  1. this blog seems to be so magical, but i cannot understand any word :c

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. maybe because it's in czech language XD The content is that I've created a blog and I made something like a WELCOME GIVEAWAY :)

      Vymazat
  2. sam doma
    sleduji
    dayelegant(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. No pohádka to zrovna není, ale Láska nebeská mi tak nějak k Vánocům patří :)
    Jinak přeji hodně štěstí s blogem a hodně čtenářů :)
    nel.motion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji :)
    Nejvíc se mi líbí pohádka Popelka a Mrazík :) Ty přece k Vánocům úplně patří :)
    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. film by bol sám doma ale ked hovoríš rozprávku tak Stela ktorá ma proste očarila aj ked som ju už dlho nevidela :)
    b.remisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. urcite Popoluska :)
    strakovmaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Jednoznačně pelíšky a popelka, protože když se řekne slovo pohádky na štědrý den, vybaví se mi přesně tyto, pelíčky sice není pohádka ale snad to nevadí!
    makyna.polakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Nejoblíbenější je popelka ale těším se na novou pohádku na štědrý den na jedničce.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Pro mě je nejoblíbenější Polární expres,který diváky určitě vtáhne do té vánoční atmosféry - jak hudba,tak i dokonalý Tom Hanks. Přiznám se,ale poprvé jsem brečela u pohádky.
    miss.ell.coco@gmail.com

    Přeji Veselé Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tři oříšky pro popelku:) Na tuhle pohádku koukam pravidelně každý rok a hrozně mě baví.. vždycky si u ní odpočinu od svých starostí a problémů a užívám si vánoční pohodu.
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Moje nejoblíbenější pohádka je Grinch :-) Vždycky si u něj pobrečím, protože mám s Grinchem tolik společného, ale taky se hodně zasměju. Hotový doják. Bez Grinche pro mě nejsou vánoce.

    OdpovědětVymazat
  13. Miluji českou klasiku S čerty nejsou žerty. Je to pro mě vánoční klasika a těším se na ni celý rok :-)
    droběnka46@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tri oriešky pre Popolušku, pozerám ju každé Vianoce :)
    lama.guanako@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. te.vybiralova@seznam.cz
    z českých Tři oříšky pro Popelku a ze zahraničních Love Actually a důvod proč říct nedokážu :D prostě se mi líbí :))

    OdpovědětVymazat
  16. Mrazík! Nikdy mě neomrzí :D christina-a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Grinch. Uplne je to Grinch. Prečo? Jedna vec je, že je uplne úžasný a druhá vec, je to prvý film/rozprávka, pri ktorej som sa rozplakala. Bolo to moc na malé decko pozerať ako je zlatý ale stále zaťatý a potom ako bude dobrý. Grinch pozerám každý rok, tiež ako Sám doma, Tri oriešky pre popelku. A na moje zdesenie som zistila, že som si Grincha tento rok nepozrela. Huh!

    little.liz.dreamer@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. popelka a nightmare before christmas :) první je vánoční klasika a druhý je prostě úžasný animovaný film :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Třo oříšky pro popelku. Protože je to vánoční klasika :))
    sleduji
    terdysek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. The Nightmare Before Christmas aneb Predvianočná nočná mora :) Pretože mám rada všetko od Tima, zbožňujem muzikály a milujem Jacka :) Je to temné a má to Happy End...čo viac si priať? :)
    merry.jarosova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. hotovo.
    tri oriešky pre popolušku, úplna klasika:) milujem od malička ♥
    natalyadameova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. - Blog sledujem :)
    - Najobľúbenejšia rozprávka je česká verzia Tri oriešky pre Popolušku. Už od malička som tú rozprávku pozerala každý deň, keď som bola chorá a nudila som sa. Takže celý scenár poznám dodnes naspamäť :D. Popoluška mi bola aj ako herečka veľmi sympatická, o postave ani nehovorím. A prirástla mi k srdcu asi preto, že Popoluška aj napriek tomu, aká bola, nespyšnela, a dostala sa do priazne princa, i keď bola len chudobné dievča. A odvážne. V detstve to bol určite môj vzor :)
    - e-mail: ladyvampirecuck@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  23. Samozřejmě Tři oříšky pro popelku.
    olina10@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Dievčatko so zápalkami :)

    sunnytear@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  25. alca.vocelkova@gmail.com

    jediná kterou mám ještě ráda po té mediální masáži je S čerty nejsou žerty :)

    OdpovědětVymazat
  26. ja mám najradšej Tri oriešku pre Popolušku, aj keď to vlastne nie je vianočná, ale ke tam kopec snehu a vždy to u nás ide na Štedrý večer a proste neviem si vianoce už bez toho predstaviť :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  27. Sledujem ťa ako Lauritta.
    Moja obľúbená je Perinbaba. :)
    E-mail: Laurittaa16@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Anděl Páně - skvělé herecké obsazení :)
    privratka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Mě se líbí nejvíc 3 oříšky pro popelku :) Klasika

    monikahruba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. No pohádka,..asi Shrek :D a nebo Tři oříšky pro popelku, Anděl Páně..a film - Sám doma :D (vždy navodí vánoční atmosféru)
    terzah@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Nejraději mám Pyšnou princeznu. Je to pro mě nejmilejší pohádka :-)
    e-mail tedy nepíšu, když ti ho máme poslat až po vyhlášení výherce. Děkuji za pěknou giveaway :-)

    OdpovědětVymazat
  32. jee,som tvoj prvý čitateľ hneď po anonymoch,samozrejme :) tak určite skúsim šťastie
    najradšej mám film sám doma jednotku aj dvojku,aj keď jednotka je úplne naj
    nie je to síce rozprávka,ale mňa tie typické rozprávky ako mrázik,popoluška a podobne moc nebavia,skôr si rada pozriem animované,shrek,madagaskar a podobné vo vianočných verziách :)
    lizzy-fashion@centrum.sk mail napíšem,aj keď to nie je treba :)

    OdpovědětVymazat
  33. Jéé, prekvapenia mám hrozne rada! :) Skvelý nápad :)
    Najradšej si pozriem tri oriešky pre popolušku. Je to klasika, ktorú pozerám už 13 rokov vkuse na štedrý deň a NIKDY ma neomrzí. Navodí to čaro Vianoc. Pamätám sa, ked som ako 7-ročná povedala mamine nech mi rozsype šošovičku, cícer a fazuľu a zamieša to a ja som to triedila asi hodinu :DD Teraz ked si na to spomeniem, tak Popoluška bola mojim vzorom. Popoluška narozdiel od machochy a jej dcéry nebola namyslená, pyšná a odutá, bolo to skromné, chudobné dievča no s bohatým srdcom a i preto si ju zobral krásny princ.
    Doteraz sklaniam veľkú poklonu Libuši šafránkovej, ktorá sa stala idolom v role Popolušky pre mnoho dievčat.

    OdpovědětVymazat
  34. Milujem rozprávku Kráľ Drozdia brada, je vtipná a nie je veľmi opozeraná :) A práve som si pozrela Vianočnú koledu od Dickensa, tá je tiež veľmi dobrá :) Som zvedavá čo za rpekavepnie si si pre nás prichystala, zároveň ťa pozývam aj na svoju giveaway :) na blogu: http://secrets-of-wonderland.blogspot.sk/

    anetamisikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Miluju pohádku Grinch, protože ma uplně skvěly hlášky a je celkově dobrej. Taky se kazdy rok dívám na Sám doma. Tenhle film mě nikdy neomrzí :)
    kamickar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. sleduju,..vím jak je těžké blogovat a mít stálé čtenáře,...tak at ti to dlouho vydrží ;)
    oblíbená pohádka,..letos jsem se těšila na popelku a třeba sám doma,...ale nějak mě to asi už omrzelo,že jsem si místo toho pustila filmy jako třeba : The perks of being a wallflower, a taky One day

    OdpovědětVymazat
  37. Já miluji pohádku Grinch. Krásné kulisy, barvy, masky. A vše dobře dopadne. :-)
    katylapisz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Moje asi nejoblíbenější pohádka je nejspíš animovaný Shrek, vím, že není zrovna Vánoční, ale mám jí moc moc moc ráda.
    HaniRufer@gmail.com
    Máme stejnej obrázek v profilů! Dost ulítlý! :-P

    OdpovědětVymazat
  39. mne sa páčia tie staré rozprávky ako šialene smutná princezná, princezna so zlatou hviezdou, pyšná princezná a teraz som si pozrela cisárov pekár a pekárov cisár a celkom ma to bavilo:D takisto aj soľ nad zlato a už ma nenapadne asi žiadna
    a prečo práve tieto, príde mi, že na tú dobu kedy sa natáčali sú obsahom a celkovo oveľa hodnotnejšie a hlbšie myšlienkovo ako tie novodobé rozprávky
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  40. Sleduji:)
    Kung Fu Panda slaví Vánoce :D..miluji animované pohádky a tato se mi moc líbila, je to o tom, že bychom Vánoce měli slavit se svou rodinou a nejbližšími přáteli:)
    email: sisters4u2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Ze všech nejoblíbenější pohádka na vánoce je klasika Tři oříšky pro Popelku. Ale na vánoce jsem viděla i jeden docela pěkný starý film a jmenoval se Země, odkud přicházím, je to moc pěkný film :)

    I.am.rumplestiltskin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Jednoznačně Tři oříšky pro popelku,protože to je klasika.
    Ale mám ráda snad všechny Vánoční pohádky a filmy.
    ivanovska.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Těch je...ale asi nejlepší je S čerty nejsou žerty, ale ty můžu kdykoliv :) vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář :)