neděle 30. prosince 2012

      Rozhodla jsem se stát jedním z "Guerilla Artists" díky knize kterou jsem si koupila v USA, konkrétně v National Gallery of Art ve Washingtonu D.C. Napsala ji Keri Smith - tohle je odkaz na její oficiální blog. A je opravdu úžasná a inspirující (teda jak kniha tak i Keri) , myslím že v češtině není k sehnání, ale předpokládám že to nikomu moc nevadí.
Get inspired.

        Mám hromadu nápadů jak udělat mé domovské město ještě zajímavější než je, ale začnu asi u toho nejjednoduššího... Tedy, nechám někde na veřejném místě knihu-Noční let od Antoina De Saint-Exupéry se vzkazem:
      
      Jsem dost zvědavá kdo ji najde. AAAAA, to je tak skvělej pocit! Tak co, chcete i vy zkusit být guerilla artist? Já se pokusím a držte palce, co z toho vyleze. Tady je prozatím nějaká inspirace:

20080623225722_large





    



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za komentář :)