čtvrtek 27. prosince 2012

      Vánoce jsou zase fuč a už je tu skoro nový rok... Nevím jak ve vás ostatních, ale nevyvolává to ve mě nějaké zvláštní pocity, jen jsem ještě pořád dost přejedená a asi o 5 kg těžší! každopádně mám Vánoce ráda a ještě raději adventní čas.
      Všichni se mě ptají, jestli jsem se dívala na pohádky, bohužel u nás je během svítků televize zakázaná, prý že kazí pohodu, takže jsem Popelku ani jiné z těch o kterých mi píšete zase neviděla... Místo toho se dívám na American Horror Story a chodím bruslit na stadion, raduju se z dárků a bavím se po nocích.
     Jak si užíváte volna vy, co byl nejlepší dárek a kam se chystáte na Silvestra?


(hmmmm budu se asi hodně divit když někdo odpoví )
182765_1588268868111_1277490184_31450389_1555330_n_large



      Jen to počasí stojí za houby!

4 komentáře:

  1. volna si užíváám.. - no, ale tak jde too ..ubíhá to rychle:/...nejvíc mě asi potěšila kónická kulma...a na Silvestra budu doma s rodinou, jako každý rok ..a co máš v plánu ty? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já budu taky doma :( měla jsem pár pozvánek na priváty, ale rodiče jsou přednější :) Kamarádka s kudrnama toužila po nové žehličce, rodiče to popletli a má taky kulmu :D vypadala že ji na místě budou muset odvézt do Bohnic :D :D

      Vymazat
  2. prosím ťa nedáš preč overovanie komentárov, podarilo sa mi napísať ten kód správne asi na tretí pokus:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň neuvědomila jsem si to (na jiných blozích mě to taky dost štve :D) už by to mělo být v pohodě ;)

      Vymazat

Díky za komentář :)